Putování balíku

Věci ti zabalíme a pošlem jako obchodní balík poštou.
Můžeš ho šmírovat TADY.
Jasně, že ti pošlem jeho balíkový číslo a dáme vědět, kdy sme ho hodili na poštu.

Jinak tě to bude stát tolikhle:
balík do 2 kg -  82 korun
do 5 kg -  91 korun
do 10 kg - 107 korun
do 15 kg - 125 korun
do 30 kg - 155 korun
nad 30 kg - 400 korun  ... když pošleš love předem na účet

+ 35 korun  ... když to zacáluješ dobírkou

nebo nic, když si to vyzvedneš v obchodě Canapino, Drlíčov 149 v Písku.

Všeobecný obchodní podmínky pro nákup v Canapinu


Obchodní podmínky
 
 
internetovýho obchodu Canapino se řídí níže uvedeným nákupním řádem, jakož i platnou legislativou a obchodníma zvyklostma. Na veškerý nabízený zboží je poskytovaná plná záruka podle platných legislativních předpisů a podle záručních podmínek výrobce či dovozce.

Osobní údaje jsou chráněný před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použitý jenom pro zaslání objednaný zásilky a pro komunikaci s tebou.


Objednání zboží

Odesláním internetový objednávky vybranýho zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky, vyjadřuje souhlas s obchodníma podmínkama a zároveň potvrzuje svojí způsobilost k právním úkonům. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ní doručená kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkovýho systému e-shopu. Pokud neodejde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možným termínu nás kontaktuj. Objednávat zboží je možný taky e-mailem. Objednávka je vždycky považovaná za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.

Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku je možný stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží ještě nebylo expedovaný. V případě pozdějšího zrušení objednávky má Canapino nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Canapino má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednaný zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na českej trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O zrušení objednávky bude zákazník informovanej. Pokud už hodnotu objednanýho zboží ve stornovaný objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácená v nejbližším možným termínu.

Dodání zboží
Zboží je standardně expedovaný v rozmezí 3-21 dnů. U míň běžnýho nebo problematickýho zboží ale může dodávka trvat i dýl, neboť závisí na dalších distributorech a dovozcích. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany.

Způsob platby
Objednaný zboží můžeš platit převodem na účet 213449047/0600 GE Money, dobírkou nebo po předchozí dohodě osobně ve skladu.  Zboží zašleme poštou jako obchodní balík, poštovný se může lišit podle váhy objednanýho zboží.

Záruka a reklamace
Veškerý nabízený zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytovaná plná záruka podle platných legislativních předpisů a podle záručních podmínek výrobce. Případný reklamace vyřídíme k tvojí spokojenosti individuální dohodou s tebou a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případný vady a poškození. Případný vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklý přepravcem neručíme.
Záruka se nevztahuje na
a) vady vzniklý běžným používáním,
b) nesprávným použitím výrobku,
c) nesprávným skladováním.
Postup při reklamaci:
1) informuj nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně,
2) zboží zašli
jako doporučený balík (ne na dobírku) na naší adresu,
3) do zásilky uveď důvod reklamace a tvojí adresu,
4) doklad o nabytí reklamovanýho zboží v našem obchodě.
Tvojí reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, teda převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací tě budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží
U zboží nakoupenýho prostřednictvím e-shopu má kupující podle OZ právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozený, nést znaky používání nebo jinak znehodnocený a musí být zabalený v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiložený veškerý dokumenty a to včetně faktury a záručního listu. Následně bude zákazníkovi převedená příslušná částka, která bude snížená o poštovný.

Odpovědnost za správnost údajů 
Informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a můžou obsahovat nepřesnosti a můžou být aktualizovaný bez předchozího upozornění. Canapino proto nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. Prodejce nenese vůči jiný straně odpovědnost za škody, způsobený použitím informací z e-shopu nebo odkazovaných webových stránek, pokuď nebyly tyhle informace na přání zákazníka následně písemně potvrzený ze strany prodejce. Zákony a předpisy: zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenským podnikání, zák. č. 101/2000 o ochraně osobních údajů.

Canapino - Hana Hofmanová
Drlíčov 149, 39701 Písek

IČO: 40745481
DIČ: CZ6453160263